Specialist Ticketing

Pentru ca dezvoltam permanent proiecte noi si crestem impreuna, echipa de Suport Ticketing a DERTOUR are nevoie de un coleg experimentat, profesionist, rapid si cunoscator al sistemelelor de rezervari Galileo/Amadeus si B2B.

Te asteptam alaturi de noi, daca:
  • Ai cunostinte in operarea sistemelor de rezervari Galileo, Amadeus si B2B;
  • Cunosti limba engleza la un nivel avansat; 
  • Esti organizat si manifesti atentie la detalii; 
  • Ai abilitati foarte bune de comunicare; 
  • Esti o persoana ordonata, orientata catre client, dinamica; 
  • Te descurci sa derulezi mai multe sarcini si responsabilitati in paralel; 
  • Ai cunostinte in operarea Microsoft Office.

Cu ce te vei ocupa in echipa noastra?
  • Vei oferi suport tehnic si operational (telefonic/email) din punct de vedere ticketing/tarifar atat colegilor din reteaua proprie de agentii, cat si partenerilor revanzatori (fara a avea contact direct cu clientul final);
  • Vei face rezervari, emiteri, modificari, rambursari bilete de avion in Galileo, Amadeus, platforme companii aeriene, platforme B2B, etc;
  • Vei intocmi documentele fiscale in sistemul propriu de back-office;
  • Vei mentine relatii excelente cu furnizorii si clientii firmei;
  • Vei colabora atat cu colegii celorlalte departamente cat si cu superiorii, in vederea realizarii sarcinilor propuse si a optimizarii fluxurilor.

Beneficii:
  • Abonament medical la o clinica privata;
  • Tichete de masa;
  • Tarife preferentiale pentru vacantele proprii;
  • Abonament Bookster, cea mai mare biblioteca corporate;
  • Coffee/Tea Corner.

 TIPURI DE PROGRAM:  

ACTIVITATEA SE DESFASOARA DE LA BIROU
PROGRAM DE LUCRU:
Luni-Vineri 09:00-18:00
Program urgenta prin rotatie