Specialist Ticketing
Pentru ca dezvoltam permanent proiecte noi si crestem impreuna, echipa de Suport Ticketing a DERTOUR are nevoie de un coleg experimentat, profesionist, rapid si cunoscator al sistemelelor de rezervari Galileo/Amadeus si B2B.
Te asteptam alaturi de noi, daca:
- Ai cunostinte in operarea sistemelor de rezervari Galileo, Amadeus si B2B;
- Cunosti limba engleza la un nivel avansat;
- Esti organizat si manifesti atentie la detalii;
- Ai abilitati foarte bune de comunicare;
- Esti o persoana ordonata, orientata catre client, dinamica;
- Te descurci sa derulezi mai multe sarcini si responsabilitati in paralel;
- Ai cunostinte in operarea Microsoft Office.
Cu ce te vei ocupa in echipa noastra?
- Vei oferi suport tehnic si operational (telefonic/email) din punct de vedere ticketing/tarifar atat colegilor din reteaua proprie de agentii, cat si partenerilor revanzatori (fara a avea contact direct cu clientul final);
- Vei face rezervari, emiteri, modificari, rambursari bilete de avion in Galileo, Amadeus, platforme companii aeriene, platforme B2B, etc;
- Vei intocmi documentele fiscale in sistemul propriu de back-office;
- Vei mentine relatii excelente cu furnizorii si clientii firmei;
- Vei colabora atat cu colegii celorlalte departamente cat si cu superiorii, in vederea realizarii sarcinilor propuse si a optimizarii fluxurilor.
Beneficii:
- Abonament medical la o clinica privata;
- Tichete de masa;
- Tarife preferentiale pentru vacantele proprii;
- Abonament Bookster, cea mai mare biblioteca corporate;
- Coffee/Tea Corner.
TIPURI DE PROGRAM:
ACTIVITATEA SE DESFASOARA DE LA BIROU
PROGRAM DE LUCRU:
Luni-Vineri 09:00-18:00
Program urgenta prin rotatie
ACTIVITATEA SE DESFASOARA DE LA BIROU
PROGRAM DE LUCRU:
Luni-Vineri 09:00-18:00
Program urgenta prin rotatie