Hotelul se afla la doar 150 de metri de plaja cu nisip, cu steag albastru
Facilitati bune pentru familiile cu copii
Inchiriere biciclete, depozitare biciclete, tenis de masa
Wi-Fi gratuit disponibil
Hotelul se afla la o distanta de 80 km de Aeroportul Heraklion
Informatii despre hotel
Hotelul Ibiscos Garden se afla in apropierea centrului istoric al orasului Rethymno (aproximativ 1,5 km), la 150 de metri de plaja cu nisip. In vecinatatea hotelului exista numeroase restaurante, magazine, cafenele si baruri.
Distanta
150 m distanta de plaja
80 km distanta de Aeroportul Heraklion
Descrierea camerei
Camera dubla: aer conditionat cu control individual, baie/WC (uscator de par), TV/Sat., telefon, frigider, chicineta (dotari de baza), seif (contra cost), balcon sau terasa
Alte tipuri de camere (cu exceptia cazului in care se specifica altfel, camerele dispun de dotarile mentionate mai sus):
Camera cvadrupla: paturi suplimentare sub forma de paturi suprapuse
Descrierea hotelului
Hotelul dispune de:
hol de intrare cu receptie
restaurant principal
bar
bar langa piscina
2 piscine exterioare
piscina pentru copii
sezlonguri si umbrele gratuite
mini-market
camera de bagaje
Wifi (gratuit)
patut pentru copii la cerere (gratuit)
loc de joaca interior si exterior
Descrierea plajei
plaja cu nisip
premiata cu Steagul Albastru
sezlonguri si umbrele de soare (contra cost)
Activitati sportive gratuite
plaja
Activitati sportive contra cost
inchiriere biciclete
Masa
All Inclusive:
Restaurant principal: mic dejun, pranz si cina tip bufet. La micul dejun sunt bauturi racoritoare, cafea, ceai, la pranz si cina bauturi racoritoare, bere, vin.
Bar langa piscina "Jasmine": 10.00-22.00 bauturi racoritoare si alcoolice, bere, vin, cafea, ceai, inghetata, gustari usoare in timpul zilei
Atentie: Orele si locatiile de mai sus se pot modifica.
Categoria oficiala
4 stele
Nota
In Grecia, exista obligatia de a plati o taxa climatica in functie de categoria hotelului. Taxa nu este inclusa in pretul turului si trebuie platita de catre client direct la receptia hotelului. Amploarea si calitatea serviciilor si activitatilor enumerate pot fi afectate de introducerea unor masuri de igiena sau antiepidemice in destinatia data.