Ce ne dorim noi?
• Sa cunosti piata de produse turistice si sa ai experienta de minim 1 an intr-un departament de Call Center/Customer Care;
• Sa ai abilitati foarte bune de comunicare si negociere;
• Sa fii o persoana ordonata, organizata si punctuala;
• Sa fii autodidact si cu sprit de initiativa;
• Sa fii capabil sa desfasori mai multe proiecte simultan;
• Sa ai atitudine deschisa si pozitiva;
• Sa ai cunostinte de operare Microsoft Office (Outlook, Word, Excel);
• Experienta de lucru in sistemele specifice industriei turistice este considerata un avantaj.
Cu vei face tu?
• Vei gestiona rezervarile facute de catre consultantul de turism-vanzatorul;
• Vei gestiona cererile de servicii suplimentare, inclusiv rezervarea, facturarea si incasarea corecta a acestora;
• Vei verifica contractele emise pentru rezervari;
• Vei gestiona modificarile si anularile tururilor pasagerilor;
• Vei gestiona situatia debitelor la nivelul intregului departament;
• Vei prelua reclamatiile venite si te vei asigura de solutionarea lor;
• Vei efectua diverse sarcini ad-hoc, pe baza instructiunilor primite din partea managerului.
Beneficii:
• Abonament medical la o clinica privata;
• Tichete de masa;
• Tarife preferentiale pentru vacantele achizitionate;
• Abonament Bookster;
• Coffee/tea corner.
Activitatea se desfasoara exclusiv de la birou.