SPECIALIST MARKETING

Candidatul Ideal:
•    Experienta de minim 2 ani in agentie sau department de marketing;
•    Studii superioare finalizate in marketing, publicitate, comunicare sau ️domenii conexe;
•    Experienta in organizarea evenimentelor (conferinte, targuri) si a campaniilor publicitare;
•    Cunostinte avansate Marketing Online: Social Media, Google AdWords, Google Analytics, Facebook Ads, E-mail marketing (cursurile absolvite in domeniu reprezinta un avantaj);
•    Capacitate de analiza si masurare a rezultatelor campaniilor desfasurate;
•    Excelente abilitati de exprimare, atat verbal cat si in scris si de a compune texte de sinteza sau de analiza, creative si usor de inteles;
•    Capacitate de organizare si respectare a termenelor limita;
•    Cunostinte de operare Microsoft Office si platforme de grafica/editare foto;
•    Limba engleza nivel avansat.

Descrierea jobului:
•    Dezvoltarea si implementarea campaniilor in agentii si cu partenerii offline;
•    Implementarea campaniilor in online (mentinerea relatiei cu agentia si cu departamentele implicate);
•    Promovarea anumitor hoteluri/oferte primite;
•    Analiza performantei pe canalele de comunicare, utilizarea tool-urilor de masurare specifice: Google Analytics, Locker Studio;
•    Coordonarea acitvitatii PR (mentinerea relatiei cu influencerii sau creatorii de continut pentru a genera brand-awarness si content pentru Dertour).

Website:
•    Solicitarea de actualizari in site (destinatii/tarife), pagini de destinatie din campaniile platite, bannere homepage, alte actualizari conform nevoilor;
•    Verificarea destinatiilor promovate in canalele de vanzare (website).

Planificare:
•    Respectarea prioritatilor trasate de superiorul direct sau de Directorul de Marketing, organizarea si finalizarea acestora;

Parteneriate:
•    Dezvoltarea relatiei cu parteneri locali si internationali;
•    Implementarea campaniilor agreate;

Evenimente:
•    Organizarea evenimentelor de profil la care compania participa (targ de turism, workshop-uri, roadshow, prezentari, etc.);
•    Identificarea locatiilor si a furnizorilor;
•    Crearea conceptului;
•    Coordonarea activitatilor cu furnizorii de servicii si cu colegii din alte departamente;
•    Alinierea directiilor de abordare cu managerul de marketing si departamentul de vanzari;
•    Optimizarea costurilor.

Beneficii:
•    Abonament medical la o clinica privata;
•    Tichete de masa;
•    Tarife preferentiale pentru vacantele achizitionate;
•    Abonament Bookster;
•    Coffee/tea corner.


Activitatea se desfasoara exclusiv de la birou.