Candidatul Ideal:
• Experienta de minim 2 ani in agentie sau department de marketing;
• Studii superioare finalizate in marketing, publicitate, comunicare sau ️domenii conexe;
• Experienta in organizarea evenimentelor (conferinte, targuri) si a campaniilor publicitare;
• Cunostinte avansate Marketing Online: Social Media, Google AdWords, Google Analytics, Facebook Ads, E-mail marketing (cursurile absolvite in domeniu reprezinta un avantaj);
• Capacitate de analiza si masurare a rezultatelor campaniilor desfasurate;
• Excelente abilitati de exprimare, atat verbal cat si in scris si de a compune texte de sinteza sau de analiza, creative si usor de inteles;
• Capacitate de organizare si respectare a termenelor limita;
• Cunostinte de operare Microsoft Office si platforme de grafica/editare foto;
• Limba engleza nivel avansat.
Descrierea jobului:
• Dezvoltarea si implementarea campaniilor in agentii si cu partenerii offline;
• Implementarea campaniilor in online (mentinerea relatiei cu agentia si cu departamentele implicate);
• Promovarea anumitor hoteluri/oferte primite;
• Analiza performantei pe canalele de comunicare, utilizarea tool-urilor de masurare specifice: Google Analytics, Locker Studio;
• Coordonarea acitvitatii PR (mentinerea relatiei cu influencerii sau creatorii de continut pentru a genera brand-awarness si content pentru Dertour).
Website:
• Solicitarea de actualizari in site (destinatii/tarife), pagini de destinatie din campaniile platite, bannere homepage, alte actualizari conform nevoilor;
• Verificarea destinatiilor promovate in canalele de vanzare (website).
Planificare:
• Respectarea prioritatilor trasate de superiorul direct sau de Directorul de Marketing, organizarea si finalizarea acestora;
Parteneriate:
• Dezvoltarea relatiei cu parteneri locali si internationali;
• Implementarea campaniilor agreate;
Evenimente:
• Organizarea evenimentelor de profil la care compania participa (targ de turism, workshop-uri, roadshow, prezentari, etc.);
• Identificarea locatiilor si a furnizorilor;
• Crearea conceptului;
• Coordonarea activitatilor cu furnizorii de servicii si cu colegii din alte departamente;
• Alinierea directiilor de abordare cu managerul de marketing si departamentul de vanzari;
• Optimizarea costurilor.
Beneficii:
• Abonament medical la o clinica privata;
• Tichete de masa;
• Tarife preferentiale pentru vacantele achizitionate;
• Abonament Bookster;
• Coffee/tea corner.
Activitatea se desfasoara exclusiv de la birou.