Candidatul Ideal:
• Experienta in turism (agentie de turism/hotel/call center turism) si cunostinte in operarea sistemelor de rezervari, constituie un avantaj;
• Limba engleza la un nivel avansat;
• Disponibilitate la program prelungit la intervale regulate de timp, in baza unui program prestabilit;
• Persoana ordonata, organizata, punctuala, orientata catre client;
• Capabila sa respecte dead-line-urile, sa gestioneze situatii cu un nivel ridicat de stres si tenace in atingerea obiectivelor;
• Comunicativa, sociabila, empatica, pro-activa, team-player;
• Atentie sporita la detalii.
Descrierea jobului:
• Va desfasura activitati de back-office (fara a avea contact direct cu clientul);
• Va asigura suport tehnic si operational (telefonic/email) ︁in activitatea de rezervare furnizori wholesalers si touroperatori germani pentru reteaua proprie de agentii si pentru partenerii revanzatori;
• Va oferi clienților informații exacte în concordanța cu standardele companiei si procedurile departamentului;
• Va colabora cu furnizorii si alte departamente pentru a asigura un raspuns prompt si satisfacator solicitarilor clientilor;
• Va desfasura activitati administrative ale departamentului (proceduri interne de lucru, flux vouchere, etc);
• Va urma procedurile de lucru specifice activitatii desfasurate - respectarea prevederilor legale, precum si interne, vis-a-vis de normele contabile si alte proceduri agreate si implementate in companie.
Postul implica prezenta fizica la birou.
Beneficii:
• Abonament medical la o clinica privata;
• Tichete de masa;
• Tarife preferentiale pentru vacantele proprii;
• Abonament Bookster;
• Coffee/Tea Corner.